söndag 10 februari 2013

kvällsfika

det är fint med kvällsfika! en rostad macka och en kopp te. njutbart!! är lite småsliten så blir inte mycket mer här ikväll... man borde banne mig inte vara sliten på en söndag :P ska man inte vara uppvilad och redo för ny jobbvecka en sån här dag?? jag och Jennifer var visserligen ut i fredags. var inte alls planerat, men det ena ledde till det andra så så blev det! rejält seg igår på dagen, städade lite och handlade. sov på soffan nån timme och senare på kvällen mötte jag Camilla på Jacob Aall, blev nån rusdryck men en tidig kväll. var nog hemma vid tolvtiden! idag har jag varit ute och åkt skidor, äntligen!! :) åkte lite fel och lite för långt, hade tänkt mjukstarta med 5 km men det blev 1 mil innan jag kom i mål. jaja :P gör knappast något. men kroppen var trött på t-banan hem!

undrar lite på hur mycket träning det hinner bli till veckan.. det ska hämtas säng, flyttas och packas. men hoppas på något träningspass iaf! på fredag är jag ledig, tagit ledigt pga flytten. det är bra att vi har rätt till att la ledigt en dag (med lön) för flytt! hoppas jag får komma torsdag kväll med lite grejer, så det inte blir tokmycket på fredagen. någon gång på eftermiddagen styrs bilen till Orsa! inte varit hemma på en månad, och nu känner jag att det är dags att åka hem lite. Speedweekend on ice står på schemat :) och ett besök till Curry i Bonäs! nu har han bott borta i  tre veckor :) mammas stora pojke! han charmar in sig hos alla. underbara häst!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar