lördag 2 oktober 2010

att älska någon


Hjärtat: Jag vill berätta en sak
Jag: Vad vill du berätta?

Tyst en liten stund

Hjärtat: Jag tycker om dig hjärtat!
Jag: Jag tycker om dig med!

Tyst några minuter

Hjärtat: Gumman.. ?
Jag: Mm?
Hjärtat: Jag älskar dig

Så himla go! Tänk hur kär man kan vara. Det är sådär pirrigt som när man var i kär i någon när man gick på mellan/högstadiet, trodde inte man kunde få uppleva den där lite "barnsliga" känslan igen. Men det kan man visst :D Och det är så himla underbart! Det är till och med nymodigt att säga "jag älskar dig", man funderar på när man ska säga det, hur man ska säga det. Jag älskar just DET! Så himla mysigt. Och jag älskar min Mats! ♥ Han betyder obeskrivligt mycket för mig. Min alldeles egna prins! Är så glad att våra vägar fick mötas.

(självklart svarade jag "jag älskar dig med!" ;P)

4 kommentarer:

  1. åh vad gulligt!! :D mm.. ja de funderingarna har flugit upp i skallen, hur? när? vänta?

    SvaraRadera
  2. Det var just det :P Inte så lätt som man kan tro! Det här var första gången vi sa det, sånt man aldrig glömmer :')

    SvaraRadera
  3. Vad glad jag blev när jag läste detta inlägg. Underbar känsla..:) Du är värd denna lycka vännen!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket vännen!! Jätteskönt att höra :)
    KRAM <3

    SvaraRadera