torsdag 28 oktober 2010

rubrik?

ja vad ska jag skriva egentligen? det som jag kan bocka av från veckans to do´s är väl att jag vart och klippt och slingat håret i förrgår (blev himla nöjd, nu har håret en mörkare nyans), och att jag börjat traggla mig igenom examensarbetet som jag ska opponera på nu till veckan. men det är varken lätt eller roligt. vill bara ha det här överstökat! sega, förbannade examensarbete. lämna mig och kom aldrig åter! det är som en långt utdragen plåga :P blä! det här är definitivt värre än matten. för den kunde faktiskt vara rolig, rätt ofta ändå! men det här har inte vart eller är roligt någonstans. för än är det inte över. tyvärr.

nej nu ska jag sluta vara negativ och se fram emot helgen. för i morgon är det faktiskt fredag :) igår kom hjärtat hem på ännu en snabbvisit. han och hans kusiner var på hockey i Leksand igår, så de åkte hem till Orsa och sov efter matchen. kan ni möjligtvis gissa vad han kom hem med?! jo detta:


han är väl himla knasig ändå :P men vääääldigt go givetvis! min sötnos :) jag blev i vilket fall som helst glad, och väldigt överraskad :D haha!


jaha ja. det fanns lite att skriva ändå! men nu får det då vara bar för idag :) natti!

1 kommentar: