måndag 25 oktober 2010

effektivitet

mycket av veckans "to do´s" är redan avklarade eller satta i rullning.
  • ringt Försäkringskassan :O
  • dag bestämd för byte och fix med vinterdäck till audibilen
  • skickat in examensarbetet :D
  • sagt upp lägenheten (i Karlstad) :'(
det som är kvar att fixas med:
  • klipp och sling hos Lotta i morgon :D
  • ta mig igenom Carros examensarbete och förbereda för opponering som är nästa vecka :S
  • lägenheten (i Orsa). ska bl.a. styla om inne i badrummet, köpt lite nytt på ikea ju :D

det suger verkligen att säga upp lägenheten... men måste ju! är man inte student får man ju inte bo i den :( min pärla!! så bra som jag trivts i den. min första, min lilla, mitt trygga skrymsle ♥ hoppas det inte flyttar inte någon slusk i den. då blir jag lite ledsen faktiskt...

sommar -09, Rix FM-festival i Karlstad
våning 5, jag bor i dörren till vänster
snart ska det julpyntas igen, för 3e och sista gången :( gud vad jag plågar mig själv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar