tisdag 19 oktober 2010


såhär såg det ut för några veckor sedan, en eftermiddag, när jag försökte få något smart gjort. saknar lägenheten, men det är inte så roligt att vara där ensam :( på tal om lägenheter har jag anmält mig i ännu en bostadsförening. man måste ju gardera sig! har kommit på att jag inte vill bo alltför långt från centrum. områden som Haga, Herrhagen, Sundsta, Kvarnberget,Viken är nog bra. Norrstrand också. men inte längre bort än så! mitt nuvarande är nog ändå det bästa, Tingvallastaden. mitt i smeten. bortskämd man blivit under de här 3 åren :) det är mycket spännande på gång nu. de kommande månaderna kommer bli väldigt intressanta!

4 kommentarer:

  1. Måste du säga upp din lägenhet? Är det en studentlägenhet? Så det blir Karlstad alltså? :)

    SvaraRadera
  2. Ja det är det! Och för liten för fler än en person :P Ja jag vet inte, haha! Men det är en väg att gå iaf :)

    SvaraRadera
  3. Men Yo! du får inte flytta ifrån mig har jag sagt!

    SvaraRadera
  4. Joo.. Har så tråkigt här hemma :P Trött på att gå mellan stallet o huset ju :)

    SvaraRadera