måndag 25 oktober 2010

mer tidsfördriv

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, oftast inte

2. Vem såg dig senast naken?
Han börjar på M ;P

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Det skiftade nog en hel del :P Började sjuan som en oskyldig flicka, fortsatte sedan med imålade kolsvarta ögonbryn, rakade (översidan på) underarmarna (?!), rasade i vikt ett tag. Men både vikt, armar och ögonbryn rätade ut sig i slutet av nian ;)

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Oj, svårt! Kan iallafall glädja mig åt att jag inte kommer äga ett par hängbröst :P Är troligtvis korthårig, tycker det ser löjligt ut med långhåriga "mogna" kvinnor. Fortfarande blond tror jag :)

5. Hur var du på dagis?
Gick inte på dagis :)

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag är inte den som latar mig. Gör det jag ska och jobbar på. Slitvarg och en man kan lita på :)

7. Har du celluliter?
Jaa, om jag klämmer ihop skinnet :P

8. Biter du på naglarna?
Ibland

9. Har du något handikapp?
Neej

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Haha, roligt att den frågan kom med tanke på mitt svar på fråga 4! Som sagt, nej behöver inte vara det :)

11. Tror du gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte på gud...

12. Svär du?
Ja, jag gör väl det. Det är mänskligt ;P

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Har aldrig pratat med dem. Varje gång de visat sig har jag gömt mig och låtit bli att öppna dörren när de knackar på!

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
100 % straight ;P

15. Tror du på utomjordingar?
Kanske lite?

16. Om du var tvungen att välja en maträtt att äta resten av ditt liv, vad väljer du?
Tacos. Himla tacksam maträtt som man lätt kan variera :)

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Blodpudding, pölsa? Även tråkigt att bli bjuden på typ makaroner och korv när man väl blir bjuden :P

18. Har du blivit arresterad?
Nej

19. Ljuger du?
Nej, men klart att det kommer en och annan vit lögn genom truten då man "måste" ;O

20. Har du kysst en polis?
Nej, inte vad jag vet... ;P

21. Är du rädd för securitasvakter?
Haha, nej verkligen inte!

22. Har du någonting att dölja?
Hm, inte vad jag kommer på nu

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar ?

24. Är du / har du varit gift?
Nej!

25. Skulle du kunna gå upp kl tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Hm, beror på det :P

26. Kan du laga cyklar?
Kanske, beror på vad som gått sönder tror jag! :D

27. Kan du fixa med bilar?
Inte mycket!

28. Brukar du köra om?
Måste man faktiskt göra ibland!

29. Kan du baka bröd?
Japp, om jag får ett recept :P

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Haha ja!

31. Vilken serie skulle du helst leva i?
Lätt val, Desperate Housewives!


God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar