söndag 10 oktober 2010

B to the A to the K to the I to the S!

jisses vilken jobbig dag!! skulle aldrig tagit de där shotsen igår, men det är lätt att vara efterklok. har varit sängliggandes ända till kl 17 idag! vaknade vid 10-tiden med vääärldens huvudvärk. tog en Panodil, somnade om och vaknade halv två. då kändes det rätt ok att vara Johanna, men jag misstog mig. fick vackert skutta tillbaka till sängen efter ett glas juice och en liten rostmacka med smör på. då var det inte lika ok att vara Johanna längre... usch! känner fortfarande den där molande känslan i magen. att man aldrig lär sig?

för stunden ligger jag i soffan hemma hos oss, hjärtat och mig alltså. sov här natten som var också, älskar sängen!! sover som en prinsessa :) det var skönt att ligga och dega i den idag istället för min lilla 90 säng hemma på Sandhed. för min förra säng, 120-sängen, har brorsan lagt beslag på. han tyckte att jag sov inte hemma så ofta ändå, och när jag väl gjorde det sover jag ju ensam. sant, men det är ändå lite surt att byta ner sig från 120 till 90 på något vis. det är ganska så precis 5 år sedan jag fick den sängen. för 5 år sedan var jag 17 år, precis som brorsan. jag fick den för att jag skulle ha någonstans att lägga min nya och dåvarande pojkvän. precis av samma anledning snodde Joel min säng, för att han ska ha någonstans att lägga sin nya flickvän :P tycker ändå att han vart duktig och haft sina tjejer i 90 sängen! men kan inte vara roligt i längden, så varsågod brorsan. ta min säng vettja! använd den väl :P
det var ett långt utlägg om sängar :P nu ska jag borsta tänderna, inta min favvosäng och snuffsa på hjärtats kuddar! det närmsta jag kommer honom just nu ;)

Natti natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar