måndag 18 oktober 2010

paus

tar en paus och skriver ett bloggonlägg istället. mycket lättare :) håller på och kämpar med diskussionsdelen. tråkigt!! nu vill jag bara vara klar. snälla gode gud, kan jag inte få vara det?
igår skickade jag in en jobbansökan. lite läskigt :P det roliga med det hela var, vilket jag inte ens la märke till innan jag skickade iväg mailet, att de bl.a. arbetar med ridning! hur coolt är inte det? :P berättade att jag var utbildad ungdomsledare och att jag haft knatteridlektioner i en termin. tänkte att det kunde vara lite relevant :) fick svar i morse, och har svarat på frågorna hon ställde. trodde inte jag skulle få nåt visat intresse av mitt korta mail, men där ser man :) ska bli spännande att få nästa mail! fortsättning följer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar