torsdag 7 oktober 2010

efter regn kommer solsken?!

stämmer iaf fin fint idag :) Regnade som tusan i natt. Nu efter lunch har molnen försvunnit så gott som helt och hållet! Alldeles lagom till jag ska ut och rida ;) Perfekt! Kom hem för en stund sen från en fika/lunch med Ida och Nelly. Vad stor hon blir lillskruttan :) Tror hon är en månad gammal nu?! Inte långt ifrån iaf :) Så himla söt är hon!
Bara sådär helt plötsligt blev jag väldigt trött...! Vad kom det ifrån? Tror jag sover för många timmar på nätterna :P Fast i och för sig så vaknar jag ju stup i kvarten, och det räknas väl inte som ostörd sömn kan jag tänka mig? Hjärtat, kom hem nu! Vet inte om jag vågar skriva det eller säga det högt, men troligtvis får karlarna komma hem på tisdag. Jag håller tummen så den blir alldeles blå!! Vet att det kan bli hundra ändringar innan det är tisdag, men kan likförbannat inte låta bli att hoppas! Alla verkar himla säkra på att det blir så, men vad vet man?

Tro om man ska ta sig en lite powernap? Var längesen ;) Natti!

Bild tagen i somras, med mobilen. Sista båtturen för sommaren :/Längtar redan till nästa sommar. Sommaren i år var min bästa på länge! Den blir svårslagen, men det ska nog inte vara några problem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar