måndag 25 oktober 2010

so happy I could die

känner verkligen att det här examensarbetet har påverkat mig negativt. riktigt negativt! det har legat över mig som en fet gubbe på typ 300 kg. men nu är det inlämnat och jag skulle inte kunna känna mig lättare :D helgen har vart bäst. massa mys, shopping, prat, vin, dans. sånt som är jag och passar mig utmärkt :) fick en himla toppenavslutning på helgen också. min älskling och Idas älskling tog på sig att skjutsa en arbetskompis till sjukhuset i Mora (vilket inte var så "toppen"), men det resulterade i söndagsmys så det hette duga! denna helg slog förra helgen med hästlängder, så att säga!! nu längtar jag som en tok till torsdag. för då kommer han hem igen (är det meningen)! visiten igår var ju som en aptitretare :P


åh vad jag mår bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar