lördag 9 oktober 2010

Lööördag!!

it is! nu ska jag ut till hästarna, som fortfarande står inne. dom fick äta sin frukost inne idag, eftersom jag ska ut och rida alldeles strax :) skönt att få det gjort på förmiddagen kan jag tycka! på eftermiddagen ska jag nog ta mig tid att gå upp till ridskolan och kika på hoppträning. mot kvällssidan ska jag och Frida styra upp lite kalas :) får se vart kvällen slutar! blir kanske att åka in till Mora och trängas med gymnasieelever på dansgolvet? har man inget annat att välja på om man prompt vill dansa, så är det det alternativet som finns! roligt? beror på vad man gör det till ;) mitt motto!

höööörs!

2 kommentarer:

  1. Hade ni roligt? :) Gud vad jag längtar tills vi kan ut och röja! Miss you. Puss

    SvaraRadera
  2. Ja det tycker jag :) Var typ ingen man kände på Wasa bara. Men annars hade vi en bra kväll :) Miss you too!! Puss

    SvaraRadera