söndag 17 oktober 2010

Bättre

nu känns livet lättare igen. den här dagen har vart riktigt piss. har haft en klump i magen och tomheten i hjärtat har inte velat försvinna... vilken sathelg! nu har den passerat och hoppas verkligen att den aldrig kommer åter igen! pratade med hjärtat nyss, nu känns det bättre igen. mycket bättre. han är på slipersbyte, minst 600 slipers skulle tydligen bytas. tåget var duktigt på att spåra ur...



såhär går det till tydligen!

den kommande veckan blir det riktig hårdkörning med ex-arbetet. för på fredag åker jag till Karlstad för helgmys och allt vad det kommer innebära. ska bli riktigt skoj! ser fram emot det och jag behöver det verkligen! och på måndagen ska skriverierna vara klara. fy fan vad skönt! toklängtar! den här uppsatsen har vart en riktig pain in the ass. är riktigt nöjd över att den blir gjord nu, för tusan vad den skulle ligga över mig under jul och nyår! skönt att jag slipper ha det obehaget i kroppen då. nu blir det istället praktik i juletider, hur mysigt är inte det?! snart kommer nedförsbacken igen, den skymtar där framme runt hörnet ;)

nu ska jag söndagsmysa med mamman & pappan!


puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar