tisdag 16 november 2010

BabyBoom?!


idag har jag och Madde gjort en konstaterande: det är 6 pers i klassen som är med barn, en väntar till och med tvillingar! så 6 magar och sju barn :P har nog aldrig sett så många gravida kvinnor under samma tak. men de har ju planerat bra iaf :) kanske någon som kommer få precis lagom till vi slutar, men det är ju bara detaljer ;) fränt är det hur som! mycket bebisar till höger och vänster runt mig, man kan ju fundera på om det är någon slags "sjukdom" som sprider sig?! i såna fall önskar jag att inte blir smittad riktigt än ;) hinns med. vill få drömma om det ett tag till, och jobba så man får lite pengar när man är mammaledig. men sånt här kan man givetvis inte planera, oftast inte iaf. händer det så händer det, men som sagt, om jag får önska så :)

5 kommentarer:

  1. 6 stycken.. då har jag missat ett par :) Vilka är det? Och vem ska ha tvillingar? Åh så spännande och roligt...och mysigt hehe!
    Du, jag läser ju här lite så jag ser hur du har det och vad du har för dig, men hur är det med Cissi? Ska hon också flytta från Karlstad när ni är klara eller ska hon bo kvar?
    Hoppas allt är bra!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Vet inte vad dom heter, har inte sett dom två förut. Några nya ansikten iaf :) Lhina ska ha twins ;D så himla sött!
    Tror inte hon vet så mycket än. Man går ju runt och inte riktigt fattar att det är så lite kvar på utbildningen :) Jag har iaf sökt jobb i Kil, så jag letar lägenhet för fullt. Jag vill helst bli kvar här nere iaf :) Men vi får se hur det slutar! Du då? Har du sökt nåt jobb? KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh är det tvillingar. Dubbelt spännande hehe..:)sedan var det bara Johanna och Paulina jag visste mer..:)
    Ja okej!
    Jaha va roligt, jag trodde helt säkert att du skulle flytta hemåt. :) Hoppas ni hittar nått fint då!!
    Ja jag har sökt två tjänster här i Filipstad så nu är det bara att hålla tummarna. Dock är det ett ganska litet ställe och vi är fler som blir klara i januari... men som sagt, jag hoppas!!! :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Ja och sen är det Lhinas kompis :)
    Ja det hoppas jag med, är lite jobbigt men samtidigt spännande nu när man inte vet någonting alls :P
    Ok, va kul! Då får vi hålla tummen :) Jag tror definitivt du gör ett bra intryck på en intervju, så det kommer bara gå bra :)

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ja okej..:)
    Ja verkligen!!!!
    Tack detsamma vännen!! :)
    KRAM

    SvaraRadera