tisdag 9 november 2010

snöstorm?

skulle man kunna säga. blåser som tusan, och det kommer snö. inte så mycket, men det har då kommit något vitt på backen :) trodde inte jag skulle få se vinterns första snö här nere utan Dalarna! så det kan gå :P
har vart produktiv i skolan idag, kan bocka av två labupgifter. känns bra! lika bra så det slipper släpa efter massa onödigt, helst när man går såhär i väntans tider på svar ang. ex-arbetet. vill ha ett G, ge mig!! är inte lika trött idag, skönt. i morgon är det inläsningsdag, måste sätta tänderna i den där avhandlingen så jag kanske har något att säga på fredag när vi ska ha seminarium ;P

mycket skolprat nu.... men snart är det slut på det! 10 veckor kvar, och den tionde är påbörjad :D Wohoo!

2 kommentarer:

  1. Shit du har inte långt kvar nu alltså, kul!! :D Vet du vilken ort du ska bo på nu då?? Och här är det snö kan jag lova, kommit minst 10cm snö på 8-9 timmar. Kaos i trafiken? Något.. :P

    SvaraRadera
  2. VET :D det är galet!! Hehe nej ingen aning... Så mkt har det nog inte kommit här. Har iofs inte kikat ut sen kl 17, så vem vet :P skönt med snö tycker jag! Haha förstår det :D skönt att man inte ska ut o slira bland alla andra!

    SvaraRadera