onsdag 17 november 2010

orkeslös

nu har nog min hösttrötthet/depression kommit. jag känner mig blek, seg, huden är torr, jag har ingen motivation till just någonting. och jag är väldigt trött! kan i och för sig bero på att jag sovit jättedåligt de senaste nätterna. igår gjorde jag iaf ett försök till att pigga upp mig själv. jag tog en lång och varm dusch, klippte naglar (tår och fingrar), målade tånaglarna och noppade ögonbrynen. tror det hjälpte en aning iaf. en promenad skulle säkert pigga upp, men vädret känns inte så lockande. så himla tråkigt ute idag, grått och kallt. då är det nog mysigare och mer uppiggande att ta en sväng om i affärerna, älskar att gå i affärer den här tiden på året! det är så mycket fint överallt. julgrejer, fina inredningssaker, härliga klänningar och allt sånt där mumsigt :P
gillar känslan av att det är torsdag i morgon. sen är det bara fredag kvar i skolan, och sent på kvällen kommer mitt hjärta hit. saknar honom något så otroligt mycket...



blev något så väldigt sugen på varm choklad när jag såg denna bild!! dock är detta en Kaffe Karlsson som jag provade efter ett avslutat arbetspass i somras :) den hade nog vart godare utan Cointreau. mer Baileys eller Kahlua istället. gillade inte apelsinsmaken med kaffesmaken, men det är jag det :) tänk vad mycket jag lärde mig om drinkar i somras. var riktigt roligt faktiskt! saknar sommaren och mina coworkers... den tiden kommer aldrig åter :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar