tisdag 23 november 2010

tisdag ♥


bästa (tv) dagen på veckan. lätt! DHW höjer ribban rejält. synd att inte fula betty är med längre bara... jag ska mysa till det lite extra iaf. som jag alltid gör på tisdagar :)

idag har jag inte tagit det så lugnt som jag kanske borde ha gjort, men känner mig piggare än vad jag gjorde i morse. har köpt Kan Jang också. det var riktigt äckligt, så jag hoppas att det fungerar lika bra som det smakade illa!
det har rört på sig på lägenhetsfronten idag. gött! ska ringa och prata med Sivan i morgon om ännu en lägenhet, också en trea i ungefär samma prisklass och i samma område som den andra, ca 10 minuters promenad till stan. det kan bli bra detta! :) det rör på sig, så att säga!

nu ska jag dra på mig ett par raggsockor. fryser om fossingarna!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar