söndag 21 november 2010

lördagsmys&söndagspepp

änglar är så fint!
den till höger fick jag, av min förra pojkvän, för snart tre år sedan. de/den till vänster fick jag av mamma och pappa i julklapp förra året (de är från party lite)


såhär såg det ut här igår. älskar massa ljus, det är så fint och mysigt. vi åt pizza, drack vin och tittade på Armageddon. och jag fick gråta på slutet, som vanligt :P jag vet precis hur den slutar, och jag vet inte hur många gånger jag sett filmen, och ändå ska jag gråta lika mycket varje gång!
idag är det söndag. och jag vet inte hur jag på bästa vis ska förbereda mig för i morgon! det pirrar till i magen så fort jag tänker på det :O sååå nervös! vad ska jag ha på mig för kläder till exempel? det första intrycket är ju ändå väldigt viktigt och avgörande. som ni kanske kan lista ut är det en intervju jag ska på. min första, riktiga, någonsin. det är ju lite nu det gäller känns det som... men man kan ju inte göra annat än att vara sig själv och hoppas att det räcker :)

wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar