måndag 1 november 2010

opponering

längtar till den är över! i morgon kväll vid den här tiden sitter jag här och är förhoppningsvis nöjd med dagen. bara det går bra med mitt "prat", det som känns värst. kompletteringar kommer jag få hur som, vilket jag redan är inställd på. är nog mest rädd för att det kommer bli sådär jobbigt tyst, att jag ska få en blackout, att jag kommer börja stamma eller något liknande :P hoppas seminariet flyter på och att vi slipper missöden som jag precis nämnde. ska lägga mig och läsa både min och Carros uppsats ännu en gång. läser igenom de andra två uppsatserna i morgon. får gå upp i tid helt enkelt ;) hoppas jag får lite tid över för min bok som jag fått hem!! åh vad jag saknat att läsa en "riktig" bok. en skönlitterär boksate! "Mamma, pappa, barn" heter den. verkar läskig, tragisk, sorglig och precis sådär som jag vill ha det. så verklighetsrelaterat som möjligt :)
nu vankas en kopp te och kanske en liten smörgås? kvällsfika är ju så himla mysigt!! har saknat min lägenhet... mitt älskade skrymsle.

1 kommentar: