måndag 22 november 2010

d-day

gissa hur nervös jag var när jag satt på buss nr 6 till Gruvplan i morse?! usch, var nästan i stil med uppskrivningen till körkortet. för det är hittills ett utav de mest nervösa ögonblicken i mitt liv. men hur som, det gick bra! det kändes bra efteråt iallafall! satt på bussen hem med en leende på läpparna :) om jag var så pass nöjd, så måste väl dem ha vart lite nöjda kan man tycka? hoppas det iallafall :) det bästa av allt var nog att tjänsten var flyttat till förskolan i Karlstad, istället för förskolan Kil (tjänsten var i Kil när jag skickade min ansökan för några veckor sedan).
nu får jag alltså hålla tummen och hoppas på det bästa. även på lägenhetsfronten... för stunden går det segt med just det. får se vad som händer med den där trean jag gjorde en intresseanmälan på förra veckan. hoppashoppashoppas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar