måndag 29 november 2010

movin

sist jag skrev var det torsdag, och jag var lycklig :) ungefär som idag då, fast nu är det måndag! ;D idag på rasten ringde jag och tackade ja till lägenheten på Herrhagen. så den 1a februari blir jag sambo med mitt hjärta och Herrhagsbo :D jag är nog lyckligast i världen just nu! det som fattas är ett jobb. väntar på svar från intervjun jag var på förra veckan. men jag har även sökt andra jobb, heltidsjobb, så jag funderar faktiskt på att tacka nej om de erbjuder mig jobbet. det var nämligen på 75 %. ska nog göra en "icke-Johanna-grej" och chansa lite. nu har jag iallafall pojkvän som kan backa upp mina upptåg :D min söta Mats ♥ han verkar då vara positivt inställd på detta iallafall :) lika bra att passa på med såna här chansningar medan man kan. vem vet vad som väntar bakom nästa krön? :) ibland är det riktigt spännande att leva! nu ska jag kika på inredningsgrejer och drömma mig bort. sen ska jag lägga mig i tid och läsa en utav böckerna jag lånade på bibblan idag. fick lov att låna resten av Hammarbyserien också, så himla spännande böcker :D

tokkär i dig
här kommer en bild på mitt "bett" jag fick av svägerskan Terese :D när mamma fick syn på "såret" dagen efter skrek hon rakt ut och trodde att någon försökt strypa mig :D sötmamman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar