måndag 8 november 2010

just the way you are

skoldagen tog nog kål på mig. har vart jättetrött hela dagen. till en viss del kan det bero på massa ny info, inte van att sitta still en längre stund och hålla fokus. kan också bero på att jag inte sovit så jättebra. har för det första legat i bäddsoffan i natt, och för det andra var jag rädd att jag skulle komma åt hjärtats hand som han gjort illa. låg på helspänn och väntade på att klockan skulle ringa :P drygt. men i natt kommer jag nog sova som en gris. ska lägga mig tidigt och läsa min bok. är inte van att gå upp tidigt längre heller, tur det är tre inneveckor (i skolan) innan vi ska ut på VFU. hade vart för stor omställning om vi skulle vart ut på det nu :P huuuua! nu ska jag kika på tv och äta färsk ananas! MUMS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar