tisdag 2 november 2010

kalas

den här dagen har vart och är tippentoppenbra! allt har gått bra :) bra tv är det idag också! om man ska klaga på något så skulle det vara vädret i så fall. det har regnat hela dagen, men vad gör det lixom? är mysigt när man slipper bry sig i hästar och täcken som blir blöta, att man måste vara ute i regnet fast man inte vill och sånt. så nu ligger jag här i soffan och myser och känner mig allmänt nöjd med att heta Johanna Jackson :) fick bra beröm idag, både på mitt arbete och min opponering. vad mer kan jag begära? kommer sova som en prinsessa i natt :D för trött är jag. var uppe länge igår och förberedde mig, och nu när nervositeten släppt blev jag helt förlamad.
i morgon ska jag tvätta mellan 10 och 13. funderar på att åka till skolan och sätta fart med kompletteringarna direkt efter det. vore faktiskt ett smart drag av mig. hinner en del till mamma, pappa och kanske brorsan kommer. kommer tacka mig själv sen, för i helgen finns ingen tid. blir halloweenkalas på lördag :) problemet jag har är att komma på vad jag ska klä ut mig till. har så dåligt med "utklädnadskläder", och har ingen lust att köpa en onödig kostym för flera hundra. vi får väl se vad jag hittar på :)

2 kommentarer: