fredag 19 november 2010

helg

äntligen är den här, som så många längtat efter. jag med givetvis! ikväll är IDOL här i stan, men det är nog inget jag kommer märka av precis :P hade vart skitskoj att sitta i publiken! men jag väljer bekvämligheten och soffan :) om någon timme anländer Sofia till Södra Kyrkogatan. det vankas tacos hos grannen, Cecilia! antar att vi kommer följa IDOL på tv:n :)
i morgon ska jag nog gå och låna en bok, ur Hammarbyserien. har precis läst klart min bok förresten. och nu vill jag läsa fler! det finns en som skrevs innan min, "Pepparkakshuset". "Vyssan lull", som är nummer tre i serien var utlånad. alla 5 ex(!!). så får nöja mig med ettan :) vore ju mest logiskt att läsa den innan jag ger mig vidare in i serien... riktigt bra böcker :) fängslad från sida ett till slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar