tisdag 8 mars 2011

11h

Jag har jobbat 11 timmar idag. Och det känns. Längtar såå till den underbart sköna sängen, som är så mycket mer underbart skön med min älskling på min högersida såklart. Men man kan inte få allt? :P Nallen ersätter honom så gott det går under veckorna! :)

Helgen då! Den var väldigt trevlig :) Jag och hjärtat hade nog nästan lite för trevligt i fredags. Jag var ut med bästa vänner på vasaloppstältet, och Han var på skotertur som slutade hos farfar med diverse innehåll :P Så i lördags var vi mer eller mindre i liggläge så gott som hela dagen. Vid fyratiden pallrade jag mig ut på en ridtur. Senare åkte vi till Slipstenen (restaurang) för lite Black Rock Grill. Lätt det godaste jag vet! Efter det hem till svärmor och svärfar, där jag somnade en stund till på soffan :P Snacka om seg dag! Men det var riktigt skönt. I söndags bar det av söderut (tillsammans med alla andra typ...), men resan gick bra trots sportlovs- och vasaloppstrafik. Såå nöjd med helgen, riktigt mysig och trevlig på alla sätt och vis :) Innehöll det mesta man kan önska helt enkelt. Förutom att M körde sönder skotern lite, men det är en annan femma :P

Nu ska jag börja fundera på refrängen. Även om jag börjar 8.30 i morgon skulle det inte sitta helt fel med att hoppa i säng tidigt ändå. Är riktigt sliten efter idag, och jag har stängning i morgon, vilket innebär en till sen dag. Men det är åtminstone ljust vid den tiden på dygnet numera, vilket är väääldigt positivt! Snart är det sommar :D


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar