onsdag 23 mars 2011

By the way

Jag har ju fått mitt examensbevis också! Nu när all hysteri lagt sig runt examen blir jag lite lätt påmind av, när jag tittar på detta, hur jävla bra jag är! Det där är verkligen mitt! Ett bevis på mitt slit, mitt stora intresse och driv att bara vilja utvecklas mer och mer. Hur stort är det inte att ha en universitetsexamen i handen? Jag ska köpa en riktigt fin ram och sätta upp detta på väggen :) Nu är jag inte student längre, jag är alumn som det så fint heter :) Detta papper öppnar enorma vägar för min framtid, bara jag vill. Det är bara en början :) Känner mer och mer, dag för dag att jag vill bygga på detta. Vill mer, ge mer. Men nu är den största grunden lagd, nu är det bara att bygga på :) Någon kanske tycker att jag är skrytig, någon kanske känner med mig t.ex. som mina studiekamrater, någon kanske unnar mig detta och vet vad jag lagt ner för att nå dit jag är idag. Jag tänker tycka att jag är enastående! Det är inte ofta man berömmer sig själv, granskar sig och kan tycka att "du är bra!" Men när det gäller det här tillåter jag mig att överösa mängder av beröm över mig själv :) För som sagt, jag vet vad jag lagt ner och offrat för att nå dit jag är idag. Därför får jag "skryta" lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar