onsdag 16 mars 2011

Soaré

Har varit på soaré på min gamla "praktikskola" här i Karlstad. Det är barn från förskoleklass upp till 9an som uppträder på scen inför elever och föräldrar, m.fl. Jag och Madde t.ex. :P
2009 samlade de in 13 000 kr, förra året fick de ihop 14 000 kr som de valde att skänka till Barncanderfonden, vilket årets pengar också går till. Detta röstar de fram i klasserna på skolan. Jag tycker att det är en riktigt bra idé, och en väldigt trivsam tillställning! Och vilka duktiga barn sen! :) Fick träffa och se några elever jag haft. Det var nog roligast av allt! Saknar den skolan så... Där skulle jag verkligen vilja jobba någon gång i livet.
I morgon börjar jag kl 7. Så ikväll blir det säng i ordentlig tid! För i morse var jag dötrött. Men nu är det bara två dagar kvar av denna jobbvecka. Sjuuukt vad fort det går! Oj oj oj :P I morgon kommer inte mannen i mitt liv hem som planerat, men på fredag. Då :) Väntar eventuellt besök av svärmor och svärfar till helgen också :) Roligt!

Fick detta sms av min prins idag:

Älskar dig nåt så sjukt mycket så jag vet inte vad jag ska göra! Det gör ont i mig varje gång jag lämnar dig! Vill inte vara ifrån dig!! Vill komma hem till dig...
Min bästa. Världens bästa. Som jag älskar den människan!
Puss & god natt på er!

1 kommentar: