söndag 27 mars 2011

Veckoslut

Detta skrev jag i söndags:

Söndagar är mysiga. Gillar dem! Älsklingen har legat däckad i soffan hela dagen, medan jag donat på som vanligt :P Idag stod tvättning på schemat. Trodde jag skulle få hjälp och bokade därför tvättid på en söndag, men räknade inte med bakfylla ;) Men det går bra. Tar gärna hand om min älskling, tur jag är på sånt humör idag ;) Snart kommer E och K hit med kinamat, som vi ska käka till hockeyn som just börjat.

Nutid:

Helgen var jättebra, på alla sätt och vis. Bästa på ett tag faktiskt...
Vi hade det jättetrevligt på Pitcher's! Matchen slutade till FBK:s fördel, och efter söndagens match avancerade de vidare ytterligare. Stämningen var fin inne på baren :) God mat och trevliga människor. Kvällen slutade hos våra nyfunna vänner på gatan ett kvarter bort, med wii :) Mats hade jätteroligt. Det var nog viktigast av allt! Så nervös stackaren var innan vi drog ner på stan ;) Söt! Har upptäckt en riktig danskung i min pojkvän, helst i Wii-dance ;D Hihi!
Vad jag känner att dagarna inte riktigt räcker till. Helst inte när man jobbar till 17, 18 och såna gristider. Igår var jag tvungen att åka ner till stan efter jobbet, och idag tvättade jag bilen efter jag skjutsat hem Linn. Satt mig ner lagom till halv åtta med en tallrik med mat... efter det har jag försökt minska på strykhögen. Nu sitter jag i alla fall och tittar på mitt DHW :) Snart är det slut och då blir det säng för mig. Man blir lätt trött efter långa arbetsdagar...

Förresten, i morgon kommer min nya dator hem. Tillsammans med min mänskliga älskling ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar