måndag 14 mars 2011

En liten kik...

...på vardagsrummet kanske ?

Bilden är tagen ifrån hallen. Tapeten syns lite i alla fall :) Löven syns bara i vissa sken, och när bilden togs var det soligt ute så allt blev väldigt ljust :P
Vi älskar verkligen soffan! Älsklingen somnade tre gånger i den när vi fått i ordning på den i torsdags :P Så skön är den faktiskt. Ett tag funderade jag på om det var onödigt att köpa ny soffa, men nu ångrar jag mig inte ett dugg :) Den gjorde sig verkligen i vardagsrummet. Det som fattas nu är lite tavlor och spegel på väggen, nytt soffbord. Sen så :) I helgen blir vi av med gammelsoffan, så då kan vi ÄNTLIGEN börja fixa och dona i gästrummet också. Gött :)
Nu ska jag gå och hämta kläderna i tvättstugan. Hoppas allt torkat... Om en stund ska jag leta upp sängen och Vyssan lull. Det är ju en ny dag i morgon också, tisdag. Långtisdag.

Puss!


1 kommentar:

  1. Ser bra ut! :) Och fixa gästrummet åt mig så kommer jag på stuts! ;)

    SvaraRadera