torsdag 10 mars 2011

soffhäng...

...på hög nivå :) Soffan är minst sagt stor! Och jag bara älskar "min" hörna :D Man kan lätt ligga typ tre pers i sked, om intresset för det skulle finnas :P Möjligheten finns ju om inte annat! Hur som, här ligger jag bra! Sängen har fått en riktigt bra konkurrent ;)
Älsklingen är hemma, och honom konkurrerar ingen ut. Varken soffan eller sängen! ;P Blir så glad varje gång han kommer innanför dörren. Känslan kan liknas med en filmsekvens från en gammal film då en soldat återvänder hem från något krig och kvinnan i hans liv hänger runt halsen på honom. Haha snacka om dramatik! Nu börjar det bli dags att fundera på sänghäng istället. Är så trött så ögonen svider... och till råga på allt så öppnar jag i morgon. Men det är fint det, gött att sluta halv två på en fredag :) Det kallar jag LYX!

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar