måndag 7 mars 2011

Mycket att göra?

Tydligen :P Har inte varit särskilt aktiv här såg jag. Det har hänt en del sedan jag skrev senast! Tapetseringen är klar i vardagsrummet, blev klart i torsdags. Så när jag kom hem efter jobbet hann jag dammsuga, torka golvena och ställa i ordning möblerna innan älsklingen kom hem och vi skulle åka vidare till Dalarna. Skönt att få det gjort så man slapp sånt när vi kom ner igår kväll! Lyckades även få gammelsoffan såld i tisdags. YES :D Det var jätteskönt!! Vad gäller den nya soffan var jag tvungen att ringa till Mio i onsdags och tala om att leveransen fick vänta, för jag vågade inte chansa på att målaren var klar till dagen därpå, för det såg inte så ut på onsdagen :P Tur att det gick bra, för det hade inte gått så bra att få till allt med en till soffa i all röra, damm osv. Ringer i morgon så de får komma mot slutet av denna vecka istället! Ser verkligen fram emot att få in den här :D Och äntligen få dona i ordning ordentligt! Hänga upp spegeln (figurspegel med guldram) på väggen ovanför soffan t.ex. :) Kommer bli toksnyggt tror jag!!

Idag har jag satt upp gardiner och torkat fönstren i vardagsrummet. Det var fullt med spackel och grejer på dem :P Men nu är det fräscht och fint här igen. Är såå nöjd med tapeten! Det blev ett helt nytt rum verkligen :) Kommer bilder, lovar! Usch vad dålig jag är...
I morgon börjar jag kl 7 och jobbar till 18. Lika bra att gå till sängs i tid, är jättetrött redan... och sedan har jag saknat Vyssan lull. Ska lägga mig och läsa snart så jag hinner en bit :) Hörs mer i morgon, ska uppdatera er om helgen också. Får ta det då så slipper det bli så mycket på en gång :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar