tisdag 13 april 2010

Dålig update

Ska försöka ta tag i det här så det blir lite mer av en blogger av mig igen :P Håller på med så mycket annat när jag är hemma i Dalarna, så jag sitter väldigt sällan vi datorn då. Men nu kom jag ju ner hit till Karlstad i söndags och blir här till nästa torsdag. Så ska försöka dela med mig lite av mig själv ;) Vädret skiner och solen är fin! Snart är det dags att premiära med en glass ute i solen :) Men inte idag... det blåser lite väl kallt och Cis är förkyld. Så får vara sympatisk och vänta med glass ;D Funderar på att ta en powernap och sen se om Cis vill följa med ut i solen. Brände mig på bröstet igår så får bli lugnt med solen idag :P ÄNTLIGEN är brännan på plats, som jag längtat!! Var fan på tiden :P synd att man inte har tillgång till gräsmatta och solstol här, igår hade man lätt kunnat ligga i "underbyxorna" :P Höööörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar