lördag 17 april 2010

Shop

Vero Moda


Stövlar från Skopunkten, tights från Åhlen's

Lindex

Här har ni några bilder på vad jag köpt de senaste två dagarna! Det var den lönen det ;P Tur att det inte var så stor lön, hehe! 9 timmar på bowlingen gav mig detta, plus ett ljusbrunt skärp från H&M och en jeansskjorta som jag funderar på att gå och lämna tillbaka. Vet inte om jag trivs så bra i den :/ Var nog inte riktigt min modell... Men är jättenöjd med stövlarna! Bra pris var det på dem oxå, nedsatta till 299 kr :) Tummen upp för det! Mina tights med prickar på var antingen trasiga när jag köpte dem, eller så lyckades jag repa upp dem själv när jag skulle använda dem, så typiskt att sånt trams ska hända mig. Men går ju att köpa nya, de var ju inte så dyra precis. Vad tycks då? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar