lördag 17 april 2010

Den osminkade sanningen

Visst har jag fått långt hår?!

Min utväxt är ju mindre charmig. Elin, släpa dig hem från Funäsdalen. NU!!

Tror jag minsann ska bli den nya (äldre) versionen av Kissie. Utan allt kladd hon har i ansiktet och photoshop då förstås! Här kör vi på äkta vara, inget fejk här heller ;D Hahaha!



Nu funderar jag och Cis på vad vi ska äta ikväll. Mongoliskt eller kinesiskt?! För stunden lutar det år kinamat. Var ett tag sen, även om mongoliskt är godare! Igår mös vi till det med tacos och kladdkaka till efterrätt. Blir en lugn kväll ikväll! Var meningen att både Linnéa och Sofie skulle komma hit, men Loppan fick vittring mot fjällen istället :P Porrlisa ;) Så brudarna får komma och hälsa på en annan helg framöver istället. Jag och Cis laddar för nästa helg istället, då blir det Ski&Rock i Sälen ;D Helgen efter det fyller jag år och helgen efter den är vi bjudna på 50 års kalas här i Karlstad :) (två i klassen fyller 25 år) Så det gör inget att det här blir en vit helg! :)

Ha en bra lördag! P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar