söndag 18 april 2010

Tipp topp

Fortfarande helkass mobilkamera...

Nu har jag städat, kombinerat med tvättat, i ca 6 timmar. Nu kan ni väl nästan gissa, utan hjälp, att det är fräscht som bara den här ?! Torkat fönstren, dammtorkar, dammsugit, städat inne på toaletten, tvättat kläder samt bordsduk, stolsdynor, överkastet på soffan och sängkläderna. Nu är det väl bara kvar då antar jag :P Tänka sig att det kan vara näst intill svettigt att dona omkring på det här viset! Det har hur som vart bra hjärngympa för mig. Har jag inte stallet att ta till så får jag väl städa ;) Skulle ha torkar golvet med det får bli en annan dag. Var inte alltför längesedan jag gjorde det så det får banne mig duga! :P Nu är det vårfräscht på Södra Kyrkogatan! Aaaaah!

Nu väntas dusch, sedan tacos och tv-kväll med Cis :) Perfekt söndag! P&K/ little J

1 kommentar: