onsdag 21 april 2010

Trött i mössan

Bild från Score, hockey och lite tentafest i början på mars!

Gofisarna där hemma

Är minsann inte van med heldag i skolan :P Mycket nytt ska fortsättas att tryckas in i huvudet, nu skulle jag helst vilja gå och sova för dagen. Meen det är väl som vanligt! Vid kl 22är jag väl jättepigg igen :O Idag fick vi beröm ännu en gång för att vi är en sådan trevlig och rolig klass att jobba med. Alltid kul att höra :) På tal om det så ska det bli tråkigt att skiljas från typ hälften, för i höst skriver vissa ( jag bl.a.) examensarbetet först och har slutpraktik sen, och andra tvärtom. Tråkigt tycker jag... Men man kan ju faktiskt ses ändå! Iallafall vi som bor här i Karlstad. Nu ska jag försöka dra mig upp från soffan, tänkte försöka diska och packa lite. I morgon åker vi ju hem till Dalarna, och blir där ända till nästa söndag :) Gött!

2 kommentarer:

  1. Jag känner igen det här med att vara trött under dagen och sedan vara pigg sent på kvällen. Hehe.. Har vänt lite på dygnet.

    SvaraRadera
  2. åå kul å höra att någon annan också lider av det syndromet.. jag är oftast väldigt trött mellan typ 18-20. sen piggnar jag till lagom tills jag tänkt att jag ska gå å lägga mig.. :P

    SvaraRadera