tisdag 13 april 2010

What I´ve been up to lately

Skutberget sommaren -09

Ja vad har jag gjort på sistone? Förra helgen var vi ju till Sälen och hälsade på Mellis :) Det var jättskoj! Veckan efter var jag hemma på inläsningsvecka. Hände väl inget speciellt... Och helgen som var jobbade jag på bowlingen, fredag-söndag. Bra med pengar iallafall :) Det behöver vi. Den lönen kommer sitta fint när den dimper ner i maj! Har även fixat sommarjobb. Byter inriktning i sommar och slår mig på receptionsyrket :) Lär ju bredda mitt CV lite ;P Så jag sviker alltså cafét i Björnparken där jag jobbat i 3 somrar, för receptionsjobb på campingen! Hoppas det kommer bli minst lika kul :) Det bästa är att jag slipper åka bil varje dag. Nu kan jag cykla! Jobbar 4 dagar och är sedan ledig 2, och sedan rullar det på så. Ska nog gå bra :) Längtar så till sommaren! Förra sommaren var helmysig... Bad, sol och massa annat myspysigt. Sommar NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar