måndag 26 april 2010

Tillbaka i verkligheten

Gissa vad skönt det har varit att få vara borta från alla måsten i ett par dagar! Jag kan lova att jag inte tänkt på ordet tenta på hela helgen. Men nu börjar det göra sig till känna igen... Blä! Vill, vill, vill verkligen inte plugga något mer nu. En vecka och en dag kvar till tenta... Äsch, vi skiter i det ett tag till :) Det har verkligen tagit tid för mig att släppa helgen. Jag verkligen gjort allt "man inte ska göra" känns det som! Saknar helgen redan. Den blev så mycket mer än jag hade tänkt mig! Så mycket skratt och härj, haha! Varför skulle jag ens ta med mig sovsäcken och kudden för? :P



Har gått och blivit stormförälskad i denna härliga låt! Den passar till allt!
Mycket röj till denna kan jag lova :)



I morse var jag på jobbintervjun. Trött som en gnu och med whiskeyröst... Tur att det gick fort och att det var snabbt överstökat! :P Ser fram emot ett nytt sommarjobb. Känns extra kul eftersom receptionen flyttar in i bowlingens lokaler! Hoppas Elin också får jobba i receptionen. Ge mig sommar, typ NU! Lovar att jag kommer jobba när det är massa kul som händer... Vattenfestivalen, midsommar, Rix FM-festivalen och jag vet inte vad. Mitt vanliga flyt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar