torsdag 1 april 2010

Påsk

MATTES LILLA GODING (NICKE 8 VECKOR)

Påsken tar vid här i Dalarna :) Och regnet det bara öser ner! Men det är bra det så snön försvinner någongång! Nere i Karlstad är det redan vår om man jämför med här :) Gatorna är fria och uteserveringarna börjar hitta fram. Det gillar vi ju :) Idag har jag, Sofie och Cis vart nere på byn och uträttat lite ärenden och fikat. Mys ♥
Nu ikväll ska vi ha lite kalas här hemma för pappsen som fyllde år i måndags. I morgon ska Curry tävla och jag ska jobba på bowlingen på kvällen. På lördag drar vi upp till Sälen för lite partaj ;) Det blir min påskhelg det. Känner att jag fick med både det ena och det andra, så då har jag väl lyckats :P
Tisdagen var lyckad med. Tentan gick nog bra?! Och våran lilla tentafest var mycket trevlig :) Det får vi göra om mycket snart kan jag tycka!

GLAD PÅSK! P&K/ little J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar