tisdag 13 april 2010

Lista

Brukar du komma i tid: Ibland, ibland inte.
Vad hade du i din mun senast: Mjölk.
När mår du bra: När jag känner mig trygg.
När blev du fotad senast: I Sälen ?
Hur känner du dig nu: Trött.
Kan du laga mat: Ja.
Vad pluggar du: Förskollärare/Lärare för grundskolans tidigare år.
Vad tycker du om fötter: Fötter är inte sådär jätte trevliga faktiskt...
Är du smart: Ibland :P
Vad har du på dig: Lång, ljusgrå hood och lackleggings.
Är du aktiv i skolan: Lagom.
Vad saknar du: Mycket.
När och varför grät du senast: Igår. Varför vill jag inte kommentera.
Var det pinsamt att svara på det: Nej.
Hade du en bra kväll igår: Både och.
Din favoritdryck på morgonen: Te.
Vad ska du göra i sommar: Jobba och förhoppningsvis hitta på massa roliga saker :)
Är du nöjd med ditt liv: I det stora hela. dumt att klaga. Jag och de i min närhet är friska och jag har snart en utbildning.
Vad vill du jobba som: Med det jag utbildar mig inom troligtvis :P
Har du tråkigt just nu: Lite.
Vad gör livet värt att leva: Familjen, vänner och kärlek.
Vad i livet ångrar du: Ingen idé att lägga tid på att ångra saker man oftast inte kunnat göra något åt.
Är du musikalisk: Inte det minsta.
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Den "vanliga".
Är du bortskämd: Nej, jag uppskattar det jag får.
Är du trött: En aning.
Vad gör du imorgon: Skola till 14.00, sedan får vi se vad dagen bjuder på!

Det var lite om mig i stundens allvar det! Sa det er något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar