lördag 17 april 2010

Frukost


Såhär börjar min dag! Te, löste som jag fick av Carro när jag fyllde år, naturell yoghurt med Kellog's special K-flingor och kiwi till, och en polarmacka med ost och tomat :) Gött! Nu är kistan full och redo för ännu en dag. Igår blev det lite shopping på stan. Var ett tag sedan så nu var det dags att stilla shoppingsuget ;) Visar kanske bilder sedan. Om ändå jag haft bättre mobilkamera! Glömmer alltid digitalkameran hemma i Orsa...
Idag är det grått på himen. Nu lär väl den färg jag lyckats få ramla av igen...tråkigt! Vart tusan är solen?! Förra året var det jättemycket sol. Shit vad brun jag var då! Men det var då det :P
Nu ska jag "motiverat" ta tag i diskberget från igår och ta en dusch. För idag blir det ännu en tur på stan. Är så bortskämd med affärerna precis runt hörnet :P Trivsamt!

Hörs sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar