onsdag 14 april 2010

Vår


Sitter här och poppar Spotify. Kom ganska nyss in efter ytterligare några timmar i solen. Soldyrkare som man är ;) Lite senare ska jag in till Cis. Vi ska göra smoothie och grädda baguetter som vi köpte här om dagen. Vi kör tisdagsmys idag istället eftersom hon var sjukis igår :/ Men idag är hon bättre och det gillar vi :)
Jag tror jag fått soleksem? Det kliar iallafall som bara den högst upp på bröstet. Irriterande när man ska sova kan jag meddela! Så idag har jag haft linne på men även scarfen för att inte bränna mig mer. Svårt att låta bli solen! Cissi såg tussilago idag när vi åkte hem med bussen, det innebär att det verkligen är vår och jag bara älskar't!

Jag tror jag är lite småkär i en killes parfym, han bor i vårat hus. Vad tusan är det han har för parfym?! Mums säger jag bara :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar