söndag 25 april 2010

Fjälls

Nu är jag hemma! Eller ja, kom hem för en timme sedan ungefär. Har inte kommit så mycket längre än hit :P Måste duscha... När de övriga i familjen kommer hem ska vi beställa mat. Jag ser fram emot en FET kebabtallrik! Mums!
Helgen då, ja jag finner inga ord. Det var bara så jävla kul! Det är väl för jävla kul jämt ;) Har till och med börja tycka om Linds åkeri, och det är stort! Känner mig lite hemma där nu :P Haha! Nej men måste ju ändå få säga att i helgen har jag vart bra sunkig. Men antar att det blir lätt så med alkohol inblandat och tvådagars på det. Jag hade lätt kunnat köra en kväll till :P Helgen skulle haft en till dag! Nu ska jag sluta innan ni sätter en alkoholistvarning på mig. Men hur som så kan ingen vara värre än Loppan, som somnade i skidbacken på skotercrossen igår! :D Åh vad roligt vi har åt det där, det kommer hon få äta upp länge ;)
Har sovit lite dåligt de senaste två nätterna, lite för få sovtimmar om vi säger så då, så är jättetrött! Jag, Mellis, Cis och Simon vilade oss lite i Mellis säng. Det var behövligt! :P Blir säng i tid ikväll, jag som ska på arbetsintervju i morgon kl 9 :O Gud hjälpe mig!
NU är det verkligen läge för en dusch! Lite bilder kommer vid något senare tillfälle :P Tjingeling! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar