fredag 1 april 2011

Fredag i Dalarna

Första inlägget med nydatorn. En viss känsla ;) Den är mycket snabbare, mycket snyggare, mycket nyare än min gamla skrutt-Acer. Det var på tiden med en ny "vän", denna ska jag ta väl hand om :) Den förra har lixom gjort sitt.
Just nu sitter jag tillsammans med älsklingen i soffan hemma hos svärmor och svärfar. Har ridit och varit till Falun och vänt idag. I morgon ska vi grilla, första gången för i år! Alltid lika uppskattat :) Grillat = sommar! Och vi är ju på väg mot sommaren, med stormsteg :) Härliga tider!
Nu ska jag fortsätta njuta av min kärleks sällskap, för jag får inte njuta av den så länge till. Till veckan åker han på jobb, och då vet man aldrig när man får se honom igen :( Så här ska passas på med mys på hööög nivå!

PUSS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar