onsdag 4 maj 2011

B-day 2/5

Firade en dag i förväg med mamma, pappa, Joel och Nicke. Dom kom in på söndagsmorgonen och sjöng för mig med tårta, blomma och tända ljus :)
Jag hade en jättemysig helg på alla sätt och vis. Var till Kajsa som hade födelsedagsfest på lördagen (Valborgsmässoafton), följde med till en annan hemmafest på Haga men vi gick hem efter ett tag. Jag var lite småsjuk och jättehes så var inte på något partyhumör direkt!


Tårta från Hanna Larssons. Mumma!

Vi fixade balkongen. Jag köpte blommor och utemöbler på Plantagen. Det blev jättefint! Får ta bättre bilder och visa vid något tillfälle.

Nicke hittade min myshörna i soffan, som han paxade hela helgen :) Goshund!


På måndag
morgon vid 5-tiden ramlade en annan goding in genom dörren. Gissa vem? Jo min alldeles egna Mats! :D Gissa om jag blev glad?!
Såhär ser det ut när han anlänt ;)

På eftermiddagen gick vi ut och åt på en restaurang nere på stan. Supermysigt! Jag hade tröjan på mig som jag fick i present av familjen - älskar den!!

Jag bakade till fika på jobbet dagen efter.


Fick blombud också! Blommor, nalle och choklad från Kajsa och Emil :) Så himla gulligt!!

Jag var lite "ful" och sjukanmälde mig i måndags... älsklingen hade åkt så långt för min skull, och jag var ändå inte riktigt kry. Vi hade bara planeringsdag också så det behövdes inte sättas in någon vikarie heller. Jag och älskling behövde verkligen den där dagen tillsammans På kvällen vid nio lämnade han mig igen. Jag är verkligen jätteglad för de där extratimmarna vi fick. Värt hur mycket som helst!! Vad jag fick av honom talar jag om när jag bestämt mig. Fick nämligen välja på två saker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar