tisdag 3 maj 2011

Dagens måltid


Var väl inte sådär jätteinspirerad till att ställa mig och laga mat vid 19 idag, men vad gör man inte för sig själv? ;P Det blev spaghetti och köttfärssås! Tänkte köpa en Kelda-soppa för bekvämlighetens skull, men tog mig i kragen och lagade mig "riktig" mat istället. Är nöjd över det nu :)
Klockan är redan åtta så det är väl bara att slänga sig i duschen och förbereda sig för DHW. Efter det blir det säng bums! Börjar 7 i morgon. Slutar dock tidigt, men då har jag bokat tvättstugan. Så himla drygt att behöva binda upp sig en dag man slutar tidigt, men tvättar hellre på eftermiddagen än på kvällen. Ska även ut på en långpromenad med söt-Kajsa :) Kan behöva lite tjejsnack nu känner jag! En dos då och då är aldrig fel ;)

Ska uppdatera er om mitt födelsedagsfirande också. Men tar nog det i morgon när jag fått in lite bilder från telefonen till datorn :) Håll till tåls vettja. Puss!

2 kommentarer:

  1. Men hallå där! :) Va kul att du kikar in :) Går allt bra för dig ute i det verkliga livet?

    Ja den skjortan skulle också passa till shorts, lite småsugen på den, snygg färg tycker jag! :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att följa dig och din lilla familj! :) Ni verkar ha det jättemysigt!
    Ja det går bra :)Börjar äntligen komma in i rutinerna, lagom till vikariatet går ut :P Jobbar min sista dag den 30/6, så jag får snart börja se mig om efter annat. Men det ska nog gå bra :)

    Ja härliga färger är det på den! :)

    SvaraRadera