måndag 16 maj 2011

Tidig dag

Började tidigt, och slutade tidigt. Hade tid på vårdcentralen nere på stan för receptfix för p-pills, så drog ner dit efter jobbet och efter det spenderade jag några timmar i affärerna med min Linn :) Vi avslutade dagen på stada med lite mat, jag köpte en räk- och avokadosallad, och sedan åkte vi hem till Herrhagen för ombyte och sedan vidare till F&S för ett pump-pass! Vilket satt som en smäck ;)

Dagens bonus till garderoben:


Bikinitrosor, 99 kr från H&M. Min strl var slut på nätet så passade på att handla direkt i affären. Dock fanns inte överdelen jag vill ha till, så får väl beställa den på nätet istället :P


Svarta knickers med dragsko, perfekt att ha på jobbet lite "halvvarma" dagar! 180 kr från Vero Moda.


Och en svart klänning från Gina, 199 kr.


Tror jag får tagga ner lite nu. Meen, det kommer ju lön om drygt en vecka igen ;O Har ju inte redovisat vad jag köpte i lördags heller. Då skulle jag egentligen köpa ett par shorts till mig och en fleecetröja till mamms. Men ja, hittade lite annat också! Men det tar vi i morgon tror jag :) Nu ska jag dra mig mot sängen... börjar visserligen 9 i morgon (lyx!!), men hade så svårt att somna igår och sova överhuvudtaget. Drömde inget roligt heller, usch :( Så jag behöver nog ta igen lite sömn! Jobbar ju ändå till 18 i morgon, skrutTisdagen - here I come!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar