söndag 22 maj 2011

Lonely

Nu har Han åkt. Och mamma, pappa och brorsan med! Dom åkte igår, till Kroatien!! Jag vaknade i morse vid 8.30, antar att klockan var runt 9.30 i Kroatien då. Tänkte att dom antagligen var i full gång med att äta frukost och bege sig ut i solen. Unnar dom det verkligen!! Jag är så otroligt avundsjuk så jag håller på att dö!! :D Igår började jag kika på resor, men idag tog jag det mer på allvar. Har redan skickat iväg ett mail till chefen så hon kan svara så fort som möjligt i morgon när hon öppnar inkorgen :P Får jag ta ledigt gör jag det, bokar resan (om den fortfarande finns kvar!) och sedan hoppas jag verkligen att Mats också får ledigt. Vi kan inte skjuta upp detta mer nu, tror vi måste göra såhär för att få det gjort :) Det kommer aldrig passa perfekt för Mats att ta ledigt ändå, inte nu när dom har högsäsong. Får han inte ledigt får väl någon annan åka med då :P När jag väl ha bokat menar jag. Aja, gillar inte när det blir såhär men vad göra? Jag är en superplanerare, ingen person som gör drastiska saker :P Men hur som så får vi hoppas att turen är på våra sida!



Känner mig extremt ensam. Det är väldigt ovant att inte prata med mamma i telefonen som vanligt! Har varit på väg att ringa flera gånger idag :P Klart jag kan ringa henne, men det är ju inte så att jag ringer för att bara prata som jag kan göra annars! Det är såna här gånger man känner vilket hål ens föräldrar kan lämna hos en, bara genom att åka utomlands i en vecka. Min mamma är världens bästa mamma, samtidigt som hon är världens bästa kompis. Jag är så glad att jag har den relationen till min mor! :) Tror det är väldigt nyttigt.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Trasig. Inte för att det är så himla uppiggande precis :D Men boken är väldigt bra! Det regnar hysteriskt också, hoppas det inte låter jättemycket på fönstret i sovrummet. Jag har ju så himla lätt att höra för mycket när jag ska sova/när jag sover. Ska nattprata med älskling också, tur att han bara befinner sig ca 10 mil ifrån mig. Han kan jag i alla fall ringa och prata med, om vad jag vill, när jag vill :D

Puss & god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar