lördag 7 maj 2011

Häälg


Har ganska nyss avrundat en dag och kväll tillsammans med min kära vän Linn :) Vi började med att umgås på Friskis vid 16, blev ett medelpass där. Sedan fortsatte vi fredagen med att laga mat, äta godis, kika på tv och prata massvis. En väldigt trevlig kväll :) Tack söta du!

Om några timmar kommer min prins hem :D Följer med honom och ställer av husvagnen hos min superdupersnälla arbetskamrat, och sedan tänker jag fortsätta några timmar till i sänghalmen. Tillsammans med honom
Kan inte tro det är sant att jag får hem honom! Man tror det inte först han har kunnat plocka ihop husvagn och grejer... Det ska bli underbart att få vara sambo i några dagar! På onsdag ska han vidare igen, så tänker njuta till fullo av dessa dagar vi får.

Men nu är hon trött, den där heltidsjobbande hemmafrun :) Så nu ska hon minsann sova! Hörs och ses. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar