onsdag 25 maj 2011

Godizzzzz

Smart att käka godis när man ska gå och lägga sig (sockerkick?!)... Men jag är inte riktigt med idag, inte idag heller :P Känns inte ens som klockan snart är tio! När jag slutade vid 16.30 åkte jag direkt hem till stan. In på *pip* och köpte mors-dag present till mamma! Hon kommer bli tokglad, det vet jag :D Hon kommer även tycka att det är för mycket, men det skiter jag i. För hon är värd den här presenten, flera gånger om. Roligt att köpa något som man vet att en peson vill ha! Människorna i min "krets" är så dåliga på att önska sig saker tycker jag :) ÅH vad jag saknar la familia! Pratade med svärmor i telefonen idag. Vilket gjorde att jag vill hemåt ännu mer nu. Saknar allihopa :) Dom är så himla underbara, min och hjärtats familjer!

I morgon ska jag prata med min chef om ledigt, hoppas vi kommer överens! Vore gött med en vecka med min prins...
På fredag vid 3-tiden drar jag och Kajs norrut. Vilken helg vi ska ha :D Fi faaasn vad jag längtar! En riktig tjejhelg :)


Mina nyinköp. Just nu läser jag Trasig. Är klar snart :P Så himla skönt att läsa, och gött att man äntligen får tid och lust över till skönlitteratur istället för att lägga allt på kurslitteratur! Frihet :)


Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar