söndag 15 maj 2011

Förra helgen

i bilder! Klicka på bilderna så blir de större.

Vi tog en rejäl sovmorgon, eftersom älskling kom hem på morgonkvisten och jag sov just ingenting under natten eftersom jag var pirrig i magen med tanke på vem jag skulle få hem ;O

(tänk om jag kunde få vakna med honom i sängen varje dag...)


Vi fick fint väder så det spenderades en hel del tid på balkongen både lördag och söndag! Mest av mig dock :P

Vi var till Mariebergsskogen och kikade. Jag hade aldrig varit där tidigare, så passade på att åka dit när hjärtat var hemma. Och åh så vackert det var där! Vi valde verkligen rätt dag också :) Strålande sol, och mysfaktorn var HÖG! Vi köpte glass och gled runt :)



Vi kikade på djur i Lill Skogen. Grisar bland annat :P



Älskar såna helger På söndagen var vi ute och promenerade vid vattnet där vi bor. Det var väldigt många som var ute och gled med sina båtar i kvällssolen. Vi båda blev väääldigt sugna på att köpa båt vill jag lova! Så vem vet, vi kanske bli båtägare ? ;P Verkar inte helt omöjligt :) Hjärtat har till och med kikat på annonser nu i veckan. Hade varit tokmysigt med en båt! Drömma kan man ju. Det får man :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar